Klienci preferują prosty Angielski

0 Comments

23/05/2017

Firmy zaczynają zauważać, że zyskują klientów poprzez robienie czegoś, co przychodzi naturalnie – pisania pospolitym angielskim. Zbyt często marketingowe chwyty zniechęcają klientów, którzy tak naprawdę nie rozumieją, co jest im oferowane. Jeśli osoba nie umie z łatwością zrozumieć reklamy lub broszury, bez zastanowienia zwróci się do konkurencji. Żadne przedsiębiorstwo nie chce do tego dopuścić, ale wiele z nich nie zdaje sobie sprawy, że sposób pisania może być po prostu zbyt trudny do załapania.

Relacje Konsumentów

Pospolity Angielski jest niezbędny w większości relacji z konsumentem. Klienci często kontaktują się z działem obsługi, aby reprezentant wytłumaczył im produkt lub usługę. Zdezorientowanie wynika ze sposobu, w jaki są one opisane. Jeśli opis jest trudny do odczytania, konsumenci spełnią większość czasu na próbie zdeterminowania, co właściwie próbują zrozumieć.

To zdarza się zdecydowanie zbyt często w świecie finansów. Kiedy pożyczki i warunki spłacania są wymieniane, przeciętna osoba nie rozumie prawnego żargonu. To prowadzi do zmniejszenia poziomu ogólnej satysfakcji i ilości potencjalnych klientów, którzy są wzburzeni i sfrustrowani używaną terminologią. Najlepszym wyjściem z takiej sytuacji jest przeredagowanie trudnych zwrotów tak, aby przeciętny czytelnik nie miał problemu z ich zrozumieniem.

Zwiększenie Sprzedaży

Marketing skupia się na zwiększaniu sprzedaży. Jeśli nikt nie rozumie twoich kampanii, mniej ludzi będzie kupować twoje produkty. Badania wykazały, że zwroty i terminologia używane przez firmy mogą mieć ogromny wpływ na kampanie sprzedaży. Zamiast rozpoczynania od „Oferujemy Ci rozwiązania SaaS, które umożliwią technologiom chmur operowanie na twoich serwerach”, lepiej napisać „Nasza aplikacja działa sama i pozwala twojej firmie na zapomnienie o hardware.” Czytelnicy muszą natychmiast zrozumieć treść lub stracą zainteresowanie i często stają się zbici z tropu.

Wdrożenie

Wdrożenie pospolitego angielskiego do każdego biznesu jest proste – usuń żargon branżowy. Zbyt często ludzie zapominają, że nie każdy czytelnik rozumie specjalistyczne terminy, które znają pracownicy. Jeżeli piszesz je samemu, daj zawartość do przeczytania edytorowi i poproś o wskazanie punktów, których nie rozumie.

Jest również multum pisarzy, którzy mogą zostać zatrudnieni do napisania tekstu za ciebie. Dzięki temu zniknie trudny do zrozumienia branżowy żargon, który frustruje potencjalnych klientów. Pisząc zawsze pamiętaj o czytelniku. Pamiętaj, że nie każdy zna terminologię branżową tak dobrze jak ty.

Już wkrótce w English By Phone pojawi się kurs marketingowy! Zapraszamy!