Co mam zrobić, jeśli transakcja z użyciem mojej karty się nie powiedzie?

Patrice Laperriere

14/11/2014

Oto kilka kroków zapewniających, że zaakceptujemy twoją płatność:

1. Jeżeli używasz zagranicznego konta, zezwól na transakcje międzynarodowe

Twój bank może zablokować zagraniczną transakcję. Rozwiązaniem jest zezwolenie na takie przepływy. Niektóre banki pozwalają na zrobienie tego online. Inne wymagają kontaktu, np. telefonicznego.

2. Zezwól na transakcje online

Jeśli nie są one umożliwione, bank na pewno zablokował płatność. Jak powyżej, musisz na nie zezwolić albo poprzez bankowość internetową, albo przez kontakt z działem klienta w banku.

3. Zapewnij wystarczające fundusze.

Być może nie masz wystarczającej ilości pieniędzy na koncie. Zadbaj o zmianę tego stanu rzeczy zanim spróbujesz ponownie.

4. Dwa razy sprawdź CVC

Numer twojego CVC może nie być poprawny. „CVC” to kod weryfikacyjny karty. Karty MasterCard, Visa, Diners Club, Discover i JCB mają ten 3-cyfrowy kod zabezpieczający. CVC to końcowe numery wydrukowane z tyłu karty. Prosimy, abyś zadbał o jego prawidłowe wpisanie.

5. Zezwól na transakcje z English By Phone

Jeśli powyższe kroki nie pomogły, skontaktuj się z bankiem i poproś o pozwolenie na transakcje z firmą pod nazwą „English By Phone”.